reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Kubaščíková

Eva Kubaščíková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matfyzáčka, hulahoperka, nádejná kuchárka Zoznam autorových rubrík:  InšpirácieMeditáciaAktivityZo životaZ HágovNezaradené

reklama

Aktivity

Keď rečnenie tromfne smrť

Eva Kubaščíková

Keď rečnenie tromfne smrť

Nádych, výdych, nádych.. ruky vystreté do víťaznej pozície, ak sú naokolo ľudia, maskované za preťahovanie rúk. Malý rituál, ktorým zmierňujem stres, keď mám rečniť pred väčším množstvom ľudí. Po krušných začiatkoch je pre mňa malý zázrak, že to v poslednej dobe robím občas aj dobrovoľne.

  • 5. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Poď na moju hruď

Eva Kubaščíková

Poď na moju hruď

K blogu o akcii Objatie zadarmo pridávam ešte malé zamyslenie na tému typy objatí, ktoré mi spríjemňujú život:

  • 22. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 780x
  • 3
Objatie zadarmo

Eva Kubaščíková

Objatie zadarmo

“Prečo to preboha robíte?”, pýtajú sa často ľudia, keď vidia mňa a kamarátov postávať na ulici s ceduľou FREE HUGS alebo OBJATIE ZADARMO. Juan Mann, zakladateľ kampane Free Hugs mal v tomto úplne jasno - bolo mu smutno. Po rokoch v Londýne sa vrátil do rodnej Austrálie a v letiskovej hale videl ľudí, ktorí čakajú na svojich blízkych a vítajú ich bozkami a objatiami. Na neho nemal kto čakať a hoci bol vo svojom rodnom meste, teraz sa tam cítil ako cudzinec. Mal za sebou náročné obdobie plné depresií a veľmi túžil po objatí, preto vzal fixku, kúsok kartónu a vytvoril prvú freehugs ceduľu. Keď sa s ňou postavil na ulicu, veľa ľudí prešlo okolo nevšímavo, až sa pristavil človek, ktorému práve zomrel psík a chcel objať. Ďalej pani, ktorej presne pred rokom zomrela dcéra. Ďalší a ďalší ľudia sa pristavili pre objatie a následne odchádzali s úsmevom. Juan vedel, že koná správne a pokračoval hodiny.

  • 21. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 048x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu