reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Kubaščíková

Eva Kubaščíková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matfyzáčka, hulahoperka, nádejná kuchárka Zoznam autorových rubrík:  InšpirácieMeditáciaAktivityZo životaZ HágovNezaradené

reklama

Zo života

Óda na matfyz

Eva Kubaščíková

Óda na matfyz

“Písomná skúška bude trvať 4 hodiny a môžete si na ňu priniesť ľubovoľné materiály”, zneli často inštrukcie na začiatku semestra. Práve opisom takéhoto typu skúšok ma pred 7 rokmi kamaráti zlomili, aby som sa pri výbere výšky rozhodla pre teoretickú informatiku na matfyze. Memorovanie mi nikdy nešlo, radšej dumať nad príkladmi, než sa bifliť poučky zo skrípt.

  • 24. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 859x
  • 8
Odvážna mama

Eva Kubaščíková

Odvážna mama

Pustila som sa do triedenia šatníka u rodičov. Nebolo veľmi plodné, lebo patrím k ľuďom-zberateľom, ktorí by najradšej odkladali aj veci zo základky, veď čo ak sa náhodou raz nejak budú hodiť. Môj tata je taký istý, mama narieka a stariny tajne vyhadzuje. To je kriku, keď ju tato niekedy načape, nosí ich zo smetí späť a okázalo vracia na pôvodné miesto. V skrini som ale napriek tejto úchylke našla kúsky, ktorým som nemala problém povedať zbohom. V puberte som totiž bola výrazne širšia a obľubovala tričká s nápismi štýlu “I’m hot, you are not” a “Ľúb ma”. Tie sa už asi nikdy nijak hodiť nebudú, takže vznikla úhľadná kôpka, ktorú som odniesla mame, aby ich niekomu darovala a pustila to celé z hlavy.

  • 2. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 419x
  • 2
Neplánovaná návšteva

Eva Kubaščíková

Neplánovaná návšteva

Náš pes Beni zbožňuje sneh, váľa sa v ňom, vyskakuje a komplikuje mi odhŕňanie chodníka naháňaním metly. Z jeho očí čítam: “Prechádzku..Poďme na prechádzku...Prosííím”. Idem po vodítko a chvost potvrdzuje, že som trafila.

  • 30. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 836x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu