reklama

Odvážna mama

Pustila som sa do triedenia šatníka u rodičov. Nebolo veľmi plodné, lebo patrím k ľuďom-zberateľom, ktorí by najradšej odkladali aj veci zo základky, veď čo ak sa náhodou raz nejak budú hodiť. Môj tata je taký istý, mama narieka a stariny tajne vyhadzuje. To je kriku, keď ju tato niekedy načape, nosí ich zo smetí späť a okázalo vracia na pôvodné miesto. V skrini som ale napriek tejto úchylke našla kúsky, ktorým som nemala problém povedať zbohom. V puberte som totiž bola výrazne širšia a obľubovala tričká s nápismi štýlu “I’m hot, you are not” a “Ľúb ma”. Tie sa už asi nikdy nijak hodiť nebudú, takže vznikla úhľadná kôpka, ktorú som odniesla mame, aby ich niekomu darovala a pustila to celé z hlavy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Až kým mi po pár týždňoch nezavolala vykoľajená mama: “Ty si ale koza”. Niektoré tričká sa jej celkom pozdávali, tak si ich nechala a v ten deň jedno z nich obliekla. Ráno po príchode do práce sa na ňu kolegovia nejak viac usmievali. Počas dňa si vypočula pár čudných poznámok ako “Dobre vedieť” a “Ty sa nezdáš”, ale roboty mala priveľa, takže nestíhala pátrať po príčinách. Až prišla poobede domov a brat vybuchol do smiechu. Prezradil mamine, že nápis “Cash only”, ktorý mala celý deň na podedenom tričku znamená “Beriem len hotovosť”. Mama začala poznámky kolegov chápať a šla sa od hanby prepadnúť. Kým sa hnev zmenil na smiech, od zaškrtenia ma zachránilo 120 kilometrov, čo nás vtedy delilo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes sme pri upratovaní znova narazili na dotyčné tričko. S obavami som pozrela na mamu, či ma zase nepreradí do čeľade kozej, ale usmievala sa, dobre je. Už tú príhodu radí medzi poučné a keď sa jej pri nákupoch zapáči tričko s nápisom, vždy pred kúpou overuje, čo za múdrosť by ním hlásala :-)

Eva Kubaščíková

Eva Kubaščíková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matfyzáčka, hulahoperka, nádejná kuchárka Zoznam autorových rubrík:  InšpirácieMeditáciaAktivityZo životaZ HágovNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu