reklama

Minútový očný kontakt

Bez slov sa pozerať do očí. Minútu. Minúta niekedy ubehne veľmi rýchlo a niekedy trvá večnosť. Aký dlhý bude minútový očný kontakt? Neviem..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Keď sme prišli na miesto konania, dostala som strach. Ani neviem čoho, ale bojím sa a ak by so mnou nebola kamarátka, možno by som zdrhla. Aj ona mala pochybnosti, ale vzájomne sme sa povzbudili a šli do toho. Ja som mala so sebou deku a dva vankúšiky - bola som sitterom, takže mojou úlohou bolo sedieť a čakať, kto si ku mne prisadne. Zavrela som oči a už o pár sekúnd som vnímala, že sa niekto blíži. Muž v stredných rokoch, výrazné hnedé oči. Všímam si jeho oblečenie, pohyby a môj vnútorný hlas spúšťa kolotoč domýšľania a posudzovania. Mám ho pozdraviť? Netreba, pozeranie začalo. Ako hľadím do jeho oči, vnútorný hlas sa zastavuje. Zabúdam, čo má oblečené a vnímam pokoj, ktorý z neho sála. Cítim sa dojato. Netuším koľko času ubehlo, ale mám dosť a gestom ruky ukončujem pozeranie. Chvíľu sa rozprávame, odchádza a ja so zavretými očami preciťujem dozvuky stretnutia. Kolotoč stretnutí sa roztočil. Niektoré oči sú vážne, iné plné radosti, zvedavé...Vnímam ako som každým stretnutím otvorenejšia a prebúdza sa vo mne detská zvedavosť, hravosť. Hovory sú stále otvorenejšie a niektorí ľudia sú mi takí blízki, že sa na konci objímeme. Odchádzam domov pokojná, plná dojmov a ešte niekoľko dní sa mi veľmi nechce rozprávať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďakujem, prídem zas.

--------------------------

23 September - svetový deň očného kontaktu:http://www.eyecontactexperiment.com/

Bratislava 16:00 - 18:30, miesto bude upresnené.

Eva Kubaščíková

Eva Kubaščíková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matfyzáčka, hulahoperka, nádejná kuchárka Zoznam autorových rubrík:  InšpirácieMeditáciaAktivityZo životaZ HágovNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu